31 dni na zwrot

Chcesz zwrócić swoje zamówienie? Od momentu otrzymania zamówienia masz 31 dni na zarejestrowanie zwrotu. Po zarejestrowaniu zwrotu masz 14 dni na odesłanie towarów.

Bezproblemowy zwrot

Bezproblemowy zwrot

Korzystaj z naszego wydłużonego okresu zwrotu wynoszącego 31 dni. Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza, dlatego masz wystarczająco dużo czasu, aby ocenić, czy dywan spełnia Twoje oczekiwania.

Wsparcie ekspertów

Wsparcie ekspertów

Jesteśmy tutaj, aby upewnić się, że Twoje doświadczenie przebiega płynnie i jest odpowiednio poinformowane na każdym etapie. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z dywanami, jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Nasze zaangażowanie w Twoją satysfakcję jest niewzruszone. Dzięki okresowi zwrotu wynoszącemu 31 dni możesz eksplorować nasze dywany, mając pewność, że Twoja satysfakcja jest w centrum każdego zakupu.

Zwroty online

  1. Wyślij e-mail z numerem zamówienia na mail@morgenland-teppiche.de
  2. Otrzymasz od nas e-mailem etykietę zwrotną
  3. Upakuj swoją przesyłkę odpowiednio i przyklej etykietę zwrotną
  4. Dostarcz paczkę i śledź jej status przesyłki
  5. Po otrzymaniu zwrotu postaramy się dokonać zwrotu środków w ciągu 14 dni. Zalecamy przechowywanie potwierdzenia zwrotu do momentu otrzymania zwrotu pieniędzy.

Zwrot na własny koszt

  1. Możesz również zwrócić paczkę do wybranej placówki pocztowej na własny koszt i opłacić etykietę zwrotną, wówczas nie ponosimy kosztów zwrotu.
  2. Aby uzyskać dalsze instrukcje, kliknij tutaj, aby uzyskać formularz zwrotu.

Koszty zwrotu

Koszty zwrotu w zależności od rozmiaru

  • Dywaniki od 0 cm do 150 cm kosztują 7,95 €. Każdy dodatkowy dywanik (0-150 cm) kosztuje dodatkowo 7,95 €.
  • Dywaniki od 150 cm do 300 cm kosztują 14,95 €. Każdy dodatkowy dywanik (150 cm - 300 cm) kosztuje dodatkowo 14,95 €.

Prosimy zauważyć: koszty zwrotu dotyczą paczek wysyłanych w Niemczech i Austrii.

*Te koszty zwrotu dotyczą również kocy, futer i wszystkich innych produktów.

Warunki zwrotu

Po otrzymaniu zamówienia możesz dokładnie obejrzeć produkt, podobnie jak w sklepie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, masz 30 dni od otrzymania zamówienia na zgłoszenie zwrotu. Aby otrzymać pełny zwrot, ważne jest, aby zwrócić produkt w oryginalnym i nieuszkodzonym stanie¹. Opakowanie musi być starannie zamknięte, aby zapobiec wypadnięciu lub zabrudzeniu produktu.

Maty przeciwpoślizgowe, które zostały całkowicie usunięte z opakowania, nie mogą być zwrócone.

Następujące produkty są wyłączone z możliwości zwrotu:

  • Produkty otrzymane ponad 30 dni temu
  • Produkty bez oryginalnego opakowania
  • Produkty wykonane na zamówienie
  • Produkty uszkodzone, używane lub niekompletne
  • Maty przeciwpoślizgowe, których oryginalne opakowanie zostało całkowicie usunięte.

Instrukcje dotyczące zwrotów

  1. Wyślij e-mail z numerem zamówienia na adres mail@morgenland-teppiche.de
  2. Otrzymasz od nas e-mail z etykietą zwrotu
  3. Upewnij się, że pakujesz paczkę odpowiednio i naklejasz etykietę zwrotu na paczkę
  4. Dostarcz paczkę i śledź jej status przesyłki
  5. Po otrzymaniu zwrotu postaramy się dokonać zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni. Zalecamy przechowywanie potwierdzenia zwrotu do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy.

Zwrot dużych dywanów

Po otrzymaniu zamówienia możesz dokładnie obejrzeć produkt, podobnie jak w sklepie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, masz 30 dni od otrzymania zamówienia na zgłoszenie zwrotu. Po zgłoszeniu zwrotu masz 14 dni na odesłanie towarów.

Czy Twój dywan został dostarczony złożony w kartonie? Prosimy odesłać dywan złożony w kartonie.

Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

Desktop Contact Phone Contact
window.addEventListener('load', function () { let fetchJson = (url) => fetch(url).then(response => response.json()); const renderFaqs = (faqs) => { const faqsContainer = document.querySelector('.faqs'); if (faqs.length === 0) { faqsContainer.innerHTML = '

Brak wyników

'; } else { var faqItems = faqs.map(function(faq) { return '
' + '
' + '' + faq.question + '' + '' + '' + '' + '
' + '
' + faq.answer + '
' + '
'; }).join(''); faqsContainer.innerHTML = faqItems; const accordionTitles = document.querySelectorAll('.accordion-title'); accordionTitles.forEach((title, index) => { title.addEventListener('click', () => { title.classList.toggle('active'); const content = title.nextElementSibling; content.classList.toggle('collapse'); }); }); } }; const fetchAndRenderData = async () => { try { const faqsData = await fetchJson('https://www.morgenland-dywany.pl/rest/morgenland-faqs?category=exchange-return'); if (faqsData.success) { renderFaqs(faqsData.data); } } catch (error) { console.error('Error fetching data:', error); } }; fetchAndRenderData(); });